Castellano | Euskara | Français | English
23
HELBURU OROKORRA
Lan klinikoan sortzen diren gatazka etikoak maneiatzeko behar diren ezagutzak eta trebetasunak indartzea.
HELBURU ESPEZIFIKOAK
Harreman klinikoan erabakiak hartzearekin lotutako alderdi etikoak eta legezko alderdiak aztertzea.
Gaixoak bere intimitate fisikorako eta datu pertsonalak babesteko duen eskubidea nabarmentzea.
Bizitzaren amaieran gaixoaren erabakien esparru etikoa eta legezkoa zehaztea.
Contenidos
Harreman klinikoan erabakiak hartzearekin lotutako esparru etikoa eta legezkoa berrikustea: informazioa, gaixoaren autonomia eta mugak, adin txikiko gaixoak, ordezkariek hartu beharreko erabakiak. Gaixoak bere intimitate fisikorako eta datu pertsonalak babesteko duen eskubidearekin lotutako esparru etikoa eta legezkoa berrikustea: talde-lana, konfidentzialtasuna bete beharra (interes-gatazkak, mugak,…), dokumentazio klinikoa informatizatzeak dituen abantailak eta arriskuak. Bizitza-amaierako erabakiekin lotutako esparru etikoa eta legezkoa berrikustea: garapen teknologikoaren abantailak eta arriskuak, ahalegin terapeutikoaren muga, eutanasia eta suizidio lagundua, aurreratutako borondateak, etika laguntzailearen batzordeak..
Nafarroako Osasun Sistema Publikoko prestakuntzako espezialistak (R3, R4 eta R5).
PARTE-HARTZAILE KOPURUA: 25
METODOLOGIA
Azalpen teorikoak. Parte-hartzaileek proposatutako kasu praktikoen azterketa. Talde-eztabaida.
EBALUAZIOA:
Irakaskuntza-jardueraren ebaluazioa:
- Ikasleei egindako inkesta anonimoa.
Ikaslearen ebaluazioa:
- Joan izanaren kontrola sinaduren bitartez.
ZIURTAGIRIAK
Irakaskuntza-jarduera egin izana ziurtatzeko ziurtagiria lortzeko baldintzak hauek dira:
- Inskripzioa egitea
- Irakaskuntza-jardueraren %80ra joatea, gutxienez.
Irakaskuntza-Atala
Irakaskuntzaren Pabiloia
Nafarroako Ospitale Guneko esparrua.
Irunlarrea 3 kalea.
31008 Iruña
Telefonoak: 848 422809 / 848 422008
Faxa: 848 422009
e-maila: plan.docente.salud@cfnavarra.es