Castellano | Euskara | Français | English
31
HELBURU OROKORRA:
Ezagutzak eta trebetasunak hartzea tutore-funtzioa behar bezala garatzeko prestakuntza espezializatuan. Tutorearen funtzioa ulertzea eta komunikazio-trebetasunak garatzea irakaskuntzan.
BERARIZKO HELBURUAK:
• Tutorearen papera ulertzea prestakuntza espezializatuaren ereduan.
• Egoiliarraren prestakuntza-prozesuan tutoreak dituen funtzioak ezagutzea.
• Egoiliarra prestakuntzako banako planean gainbegiratzea graduatzeko protokoloak ezarri beharraz hausnarketa egitea eta ezarritako esperientziak ezagutzea.
• Komunikazio-trebetasunak hartzea, egoiliarraren prestakuntza-prozesura aplikatuak.
Contenidos
Osasun-zientzietako prestakuntza espezializatuko araudi-esparru berria. Tutorearen funtzio nagusiak: plangintza, kudeaketa, prestakuntza-prozesuaren gainbegiraketa eta ebaluazioa. Prestakuntzako espezialisten gainbegiratzea graduatzeko jarduera-protokoloak: premia, definizioa eta proposamenak. Tutorea-egoiliarra harremana. Prestakuntzako espezialistaren ikaskuntza-prozesuaren segimendua. Prestakuntza-ebaluazioa elkarrizketaren bitartez. Aldaketarako elkarrizketa. Feed-back. Ariketa praktikoak (Role-playing).
Osasun Zientzietan espezializatutako prestakuntza-programako tutoreak, Nafarroako Osasun Sistemako zentroetakoak.
PARTE-HARTZAILE KOPURUA: 20
METODOLOGIA
Aurkezpen teorikoak. Lan praktikoak. Role-playing.
KOORDINAZIOA
Iñaki Romeo Martínez de Lecea jauna. Nafarroako Ospitale Konplexuko Irakaskuntza Batzordeko lehendakaria.
EBALUAZIOA:
Irakaskuntza-jardueraren ebaluazioa:
- Ikasleek egindako inkesta anonimoa.
Ikaslearen ebaluazioa:
- Joan izanaren kontrola sinaduren bitartez
ZIURTAGIRIAK:
Irakaskuntza-jarduera egin izana ziurtatzeko ziurtagiria lortzeko baldintzak hauek dira:
- Inskripzioa egitea
- Irakaskuntza-jardueraren %80ra joatea, gutxienez.
Irakaskuntza-Atala
Irakaskuntzaren Pabiloia
Nafarroako Ospitale Guneko esparrua
Irunlarrea 3 kalea.
31008 Iruña
Telefonoak: 848 422809 / 848 422008
Faxa: 848 422009
e-maila: plan.docente.salud@cfnavarra.es